Jste fitness trenér, který se snaží dosáhnout výsledků u svých klientů, ať už sportovních nebo váhových? Motivace je u diety a sportu zásadní, vnitřní motivace každého klienta zažehne největší oheň, ale i vnější motivace z Vaší strany může velmi pomoci, proto se v dnešním článku podíváme na několik tipů, kterých jako fitness trenér můžete využít a přinesou výsledky nejen u Vašich klientů, ale také u Vás, protože spokojení klienti s výsledky jsou tou nejlepší možnou reklamou pro Vás.
Společná skupina
Prvním tipem je založení společné skupiny, společného chatu na sociálních sítích, kdy Vám klient nebude psát pouze možné termíny společného tréninku, ale bude Vám posílat fotky svých jídel, svých aktivit mimo posilování, bude se svěřovat se svými pocity, Vy mu naopak budete posílat motivační fotky, tipy na zdravé svačiny apod. Každý je rád členem nějakého týmu a pokud budete parťákem, který „vždycky podrží“, Váš klient bude stále motivovaný.
Deník cílů
Druhým tipem je deník cílů, nemusí se vyloženě jednat o deník (i když takový deník působí moc hezky), postačí papír, na který budete psát cíle svého klienta, ale také dosažené výsledky. Může se jednat o cíle váhové, ale také o cíle sportovní. Po nějaké době, kdy se klientovi může zdát, že se nikam neposunul a trénink nemá cenu, se může podívat na svůj deník, kdy uvidí obrovský pokrok a to ho opět nakopne.
Slíbená odměna
Světlo na konci tunelu je největší motivací a taková slíbená odměna za dosažené výsledky bude Vašeho klienta zaručeně motivovat, ani ne tolik odměna jako taková, jako ten pocit, že to opravdu dokázal a že Vás nezklamal. Jakou odměnu mám na mysli? Nebojte, postačí i malá drobnost, například oblíbená zmrzlina nebo trofej (kterou lze pořídit do sta korun ve sportovním obchodě).